dinsdag 26 januari 2010

Australija- Nova Godina













Oduvek sam se pitala kako izgleda docek Nove Godine usred leta. Mnogi su nam na polasku porucivali: ajde, pa cete da nam pricate kako je slaviti Novu Godinu usred leta! Pa evo da ispricam.
Gradovi su mnogo manje ukraseni od evropskih. Bar je sve manje glamuroznije. Moguce je da je to subjektivni osecaj jer ipak sljastavi novogodisnji ukrasi drugacije sljaste na suncu nego snegu , kisi ili po oblacnom vremenu (svaka slicnost sa Holandijom je namerna:-). Ustvari sve ima drugaciji smisao. Pretpostavljam da je za mene cela atmosfera bila manje svecana jer me leto i toplo vreme asociraju na odmor. Tesko da novogodisnja jelka pored palme na plazi, ili usred grada pored koje prolaze ljudi u " letnjim gacama" i sandalama mogu da dozivim kao svecani novogodisnji dekor. Stalno sam imala asocijaciju da su to markentiski trikovi ili agresivna reklama neke jake firme. Na prvi pogled izbor novogodisnjeg kica (koji ja inace volim) je manji od evropskog. Medjutim na drugi pogled mogu d ase uoce interesantne stvari. Na poklon sam dobila a i kupila par prelepih ukrasa za svoju kolekciju.
Novu Godinu smo docekali kucnom zurkom kod Sime i Vesne. Veliko drustvo u odlicnim srednjim godinama, dobra muzika i klopa. Menu: prase i ribe, dobro vino, salate i vec ranije pomenuta mi ljubimica Pavlova. I ako ste mislili da je prasetina losa usred leta za docek, grdno ste se prevarili. Uzrok lezi sigurno u balkanskim genima a i u dobrom shirazu. E, neko je kontrolisao pice a nekog je pice kontrolisalo, ali se izveselismo i lepo provedosmo. Pa jednom se ceka 2010!!! I strasno, strasno nam je nedostajala Jona. U ponoc sam pogledala lepo zvezdano australijsko nebo i pozelala joj sve najlepse. Nekog sam se setila gledajuci zvezdano nebo a nekih bogami sutradan skupljajuci flase popijenog vina:-)).
Da sumiram- lepo i nezaboravmo!!!!
pozzz Silva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten