dinsdag 26 januari 2010

Australija- North Stradbroke Ideo






North Stradbroke se visoko kotira na listi stvari koje su me impresionirale u Australiji. North Stradbroke je jedno od najvecih pescanih ostrva na svetu (Freser Island je najvece).Nalazi se 30km juzno od Brizbejna. Do 1896 godine ostrvo je bilo deo Stradbroke Islanda kada jaki ciklon deli ostrvo na dva dela-juzni i severni, stvorivsi prirodni kanal Jumpinpin izmedju njih.Ostrvo je dugo 38km, siroko 11km. Ne postoji most koji povezuje ostrvo sa kopnom pa se do njega dolazi najcesce ferrijem.

Ostrvska scenografija: duge bele pescane plaze, azurno plava voda, neobicno rastinje pored plaza, cesta jata delfina a bogami i ajkula koja prolaze nadomak obale, velike morske kornjace koje se ponekad brckaju i u priobalnoj vodi.
Zajednicki izlet. Odlicno drustvo i provod. Dobro kupanje i pecanje. Riba za rucak, lubenica za dezert. Nisam se smandrljala niz postojece litice ali zamalo da me rodjeni muz i kumovi zaborave na ostrvu:-))). Namerno ili ne planove su im pokvarili Milacici i Antici jer me povezose do ferrija! A ja se dvoumila da li da "pomognem" Slobi da se oklizne niz neku liticu i naplatim osiguranje.Pa vidite kako sam se pozapadnjacila. Citam i sitna slova u ugovoru o osiguranju:-))

I ovog puta prepustam slikama da zavrse pricu.
pozz Silva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten